۰۳. گزارش طرح تدوین سرفصل های ۳۷ رشته کارشناسی علوم انسانی

درآمدی بر

«بازنگری سرفصل­ ها و منابع دروس رشته­ های علوم انسانی دانشگاه­‌ها»

فهرست مطالب

  1. مقدمه
  2. نگاهی به اسناد بالادستی
  3. آمایش آموزش عالی
  4. ترتیبات دبیرخانه­ای

مقدمه

در آغاز دی­ماه ۱۳۸۹ معاون آموزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری اعلام کرد، با توجه به ظرفیت­‌ها و توان­مندی وزارت متبوع، مسئولیت هماهنگی امور مربوط به بازنگری بازنگری سرفصل­ها و منابع دروس رشته­های علوم انسانی دانشگاه­ها به پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی سپرده می­‌شود، با صدور حکمی از سوی معاونت محترم آموزشی، رئیس پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی رسماً مسئولیت هماهنگی «بازنگری سرفصل­ها و منابع دروس رشته­های علوم انسانی دانشگاه­ها» را عهده­دار شد. در حکم معاونت آموزشی آمده است: «نظر به مراتب تعهد جناب­عالی و تخصص شما در حوزه­های علوم انسانی و با توجه به امکانات و توانمندی­های آن پژوهشگاه، مسئولیت هماهنگی امور مربوط به بازنگری سرفصل­های دروس علوم انسانی در جهت روزآمدسازی، غنی سازی، کارآمدسازی و ارزش مداری برنامه­های درسی این رشته­‌ها به جناب­عالی محول می­شود. امید است با بهره­مندی از تمامی ظرفیت­های علمی کشور و مشارکت و همکاری حداکثر دانشگاه‌­ها و مراکز آموزش عالی در انجام این رسالت مهم و اجرای بهینه آن و حذف هزینه­های غیرضروری و ساماندهی و تدوین مجدد سرفصل­های دروس علوم انسانی بکوشید.»

دانلود فایل (۵۳۴ دانلود)

در صورتی که نظر یا انتقادی درباره این مقاله دارید به نویسنده به آدرس ایمیل hamidayat@gmail.com ارسال کنید